Followers

Wednesday, January 2, 2013

BONUS awal tahun !!

salam semua,

apa khabar semua, diharap sihat2 belaka...lurvering baru je baik dari demam agak lama juga tak demam teruk mcm ni.. maaf ya pada yang lambat dapat sample design minta tolong ingatkan akak ya

sebelum terlambat lurvering nk ucapkan selamat tahun baru ..semoga semua impian dan azam menjadi kenyataan, untuk tahun 2012 yang dah berlalu semua manis dijadikan kenangan dan yang pahit dijadikan panduan..

hehe...panjang pulak bercerita...ok kembali kepada tajuk asal..ada pelanggan yang bertanya " akak xnk ke buat promo untuk tahun baru ni", sebenarnya tak nak dah buat promo ni buat sementara waktu.. tapi bila dapat feedback dan pertanyaan yang banyak jadi lurvering berikan BONUS awal tahun 2013 sempena birthday dan tahun baru 2013.

PROMOSI GLASS JAR  + STICKER & RIBBON
RM 1 ( UTK JAR "D" SAHAJA)
 20 HARI SAHAJA
BERMULA 1/1/13 HINGGA 20/1/13

jadi cepat2 ya.. promosi masih seperti biasa lagi sah untuk jar D sahaja, promo untuk complete set jar D+sticker di atas tutup jar dan ribbon. cuma promosi ini hanya untuk majlis dlm bln 3 hingga 12 2012 sahaja. untuk bulan 1 dan 2 sudah full order.

update gambar tempahan dari rynn tema warna purple+pink& peach..




jadi jika ada yang berminat boleh email atau pm di fb lurvering tapi digalakkan email dan last sekali terima kasih untuk 2012 tahun yang baik dan bermakna untuk lurvering..

L.U.R.V.E.R.I.N.G

TEL : 017-6929840
EMAIL :
lurvering@gmail.com

FACEBOOK : lurvering doorgift


1 comment:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

kak, sy buat entry tentang glass jar akak...

http://fatieha-mylife.blogspot.com/2013/01/supplier-my-glass-jar.html

semoga perniagaan akak bertambah maju :)