Followers

Monday, July 22, 2013

Tempahan Pelanggan : update pukal promosi jar Rm 1

salam semua,

Apa kabar semua diharap sihat-sihat hendaknya..owh sebelum terlupa lurvering ingin mengucapkan selamat berpuasa diam xdiam sudah 13 hari kita berpuasa. diharap puasa kita sama2 diberkati hendaknya..

Maaf sekarang lama sangat sudah xupdate blog, sibuk sangat dan jadual kerja sudah bertukar(kerja shif dari normal hour) kelang kabut jadinya nak atur kerja.. maaf sekali lagi kepada yang masih belum terima design untuk sticker dalam masa terdekat ni akan diupdate..pada yang dah lama sangat tunggu tu minta update lurvering ya..dan maaf sekali lagi.

Ok sebelum terlupa lurvering nak bagi tahu sepanjang bulan ramadhan dan syawal ni tiada penghantaran atau pick up akan dibuat pada hari weekend (sabtu dan ahad) pick up atau penghantaran akan dibuat pada hari weekdays ( isnin hingga jumaat) sahaja untuk masa dia boleh hubungi lurvering untuk lebih lanjut ya. harap maklum

Kembali pada tajuk update pukal untuk tempahan jar promosi rm 1 yang lalu ( majlis bulan 1 & 2)..tgk gambar ya kalau berminat boleh email lurvering@gmail.com tapi harga dah xpromosi lagi ya...promosi akan datang xtau bila lagi..
















L.U.R.V.E.R.I.N.G

1 comment:

door gifts malaysia said...

Very nice door gifts indeed. Will send this page to my friend who is looking for this type of gifts.